Rozhovor s Radkem Pištorou - předsedou FCL

11.02.2014 10:20

Po delší době se naše redakce vrací k rozhovorům s osobnostmi spojenými s litětinským fotbalem. Konkrétně se redaktor Libor Hájek dotazoval nově zvoleného předsedy Radka Pištory. Jednalo se tak o pikantní rozhovor mezi bývalým a současným předsedou FC Litětiny.
Čau Radku, první moje otázka zní "Jak se daří v novém roce"?
Docela to ujde - po delší nemoci konečně plnohodnotný život.
Na valné hromadě jsi byl zvolen předsedou klubu, znamená to, že už jsi vyměnil kopačky za funkcionářský oblek?
To že jsem se stal předsedou přeci neznamená, že bych musel zahodit kopačky.
Ptám se pro to, že víme že jsi byl hlavní hvězda B - týmu a po těžkém zranění kotníku je tvá fotbalová kariéra nejistá, jak to vidíš ty?
Doufám, že si ještě nějaký ten zápas kopnu i když bude hlavně záležet na vyjádření lékaře.
Takže si myslíš, že je reálné aby v Indián aréně zase znělo litěpský Messi?
Bylo by to fajn, ale jak jsem řekl, zdraví na prvním  místě.
Pojďme teď k tvé funkci předsedy, kdo nebo co stálo za tím, aby jsi tuto funkci vzal a proč jsi se tak rozhodl?
No tak bylo to asi hlavně proto, že skončil s touto funkcí Liborek (Libor Hájek ml.), který mě nominoval a já se tomu tak nějak nebránil, jen jsem chtěl to aby si mě či Karla (Karel Pěkný - druhý kandidát na předsedu) zvolili sami hráči.
Čeho by jsi chtěl v této funkci dosáhnout, respektive prozraď své cíle.
No v této sezoně každopádně udržet  III. třídu co se týče A mužstva. A hlavně zlepšit tréninkovou morálku VŠECH hráčů. Až na jisté výjímky, kteří chodí pravidelně.
Co si myslíš o kádru jako celku a jaké priority jsou pro A tým a B tým?
No A tým je jasná záležitost udržet III.třídu! A B tým - je mi to sice strašně líto, ale je to asi bohužel jeho poslední sezona jelikož dost hráčů po této sezoně končí a nevidím reálně, že bychom udrželi dva týmy. Jinak jako celý kádr jako celek myslím že tu je slušná parta.
Dlouhá léta jsi se věnoval SDH a fotbal byl pro tebe jen nedělní podívanou u dobrého jídla a pulitříku piva, kde se vzalo to zapálení a jak jsi vůbec do tajů fotbalu a zvláště FCL zapadl?
Noo, to by mě taky zajímalo. :)
Tvé nadšení jak na hřišti tak i mimo něj je opravdu velké, stíháš i jiné aktivity?
Ani moc ne, mám náročnou práci a mimo fotbalu už nic nestíhám a jsem rád že mi vyjde čas alespoň na ten fotbal.
Ptám se protože víme, že jsi dříve býval vášnivý rybář, je to i teď pravda?
S rybami jsem přestal asi před 15-ti lety.
Teď odbočím od fotbalu, prozraď čtenářům jestli máš přítelkyni nebo rodinu, kde pracuješ a jaké máš záliby?
Momentálně jsem single :), ale mám super synka Štěpánka, pracuji jako řidič u Expres vanu (mj. náš sponzor), a občas chodím pomoci na CP fofru, ale to asi už každý ví :). A ty zájmy, co napsat? Tak určitě fotbal, rocková muzika a dobré jídlo a pití.
Syn Štěpánek ti určitě dělá radost, ptáme se jestli i on jednou někdy navlékne dres s Indiánem na prsou nebo má jiné předpoklady kde využít talent?
To ukáže čas, ale byl bych určitě rád kdyby jednou kopal za Litětiny. Tedy samozřejmně až ukončí profesionální karieru. :)
Má poslední otázka je "Co by jsi vzkázal, jakožto předseda klubu, všem kdo fandí FCL?
Pevné nervy a hodně trpělivosti.
Radku, díky moc za odpovědi a přejeme Ti hodně zdraví, aby jsi se vrátil zpět na hřiště a hodně zdaru ve vedení klubu!

Minidotazník:
blondýnka x bruneta: blondýna
svíčková x řízek: svíčková
víno x pivo: pivo
Messi x C. Ronaldo: Messi
Iveco x Avia: MAN
rock x dechovka: rock
ČT x Nova: Nova
město x les: les
léto x zima: léto
hory x moře: hory

Radek Pištora
narozen: 11.7.1984
místo nar.: Pardubice
znamení: rak
oblíbený klub: Sparta
oblíbený hráč: Messi
oblíbené číslo: 16
oblíbená značka: Adidas
neoblíbený soupeř: nelze říci
oblíbená skupina, zpěvák: mám hodně široké spektrum
oblíbené jídlo: hovězí steak
oblíbené pití: Plzeň
oblíbená zábava (restaurace, bar,...): restaurace na hřišti
oblíbená barva: žluto-modrá
životní motto: nemám