Rozhovor s Liborem Hájkem ml.

16.08.2011 09:50

Libora Hájka ml., zakladatele a hlavního strůjce FC Litěiny B, jsme se zeptali na to kde se vzala ta myšlenka založit rezervní tým a jaké cíle má!!!
Čau Libore, jak už je výše uvedeno jsi hlavní zakladatel a strůjce FC Litětiny B, kde se ti vzala ta myšlenka založit rezervní tým???
V tomto ohledu musím poděkovat bývalému trenérovi V. Vaníčkovi a jeho ženě Lucce, že jsme na tuto myšlenku přišli. Stalo se to tak, že na první mistrovský zápas v ročníku 2010 - 2011 přišlo 20 hráčů, kteří měli chuť hrát a bohužel se na všechny nemohlo dostat. Poctivě chodili na tréninky, ale bohužel se fotbal hraje jen v jedenácti plus tři střídající. Nebylo to jen nadšení prvního zápasu, ale kluků jezdilo 18 - 19 na první 3 zápasy než je to přestalo bavit. Proto jsem se jako velký fanda a pomocník FC Litětiny o tom zmínil tehdejšímu trenérovi, že by bylo dobré mít rezervní tým, by tito hráči neodcházeli a nebo na fotbal zanevřeli.
Dobrá, takže tato myšlenka byla započatá, ale co dále co bylo tím hlavním motivem tým založit???
Já mám fotbal moc rád, vím že mé kvality nejsou kdoví jaké, ale rád bych si také občas zahrál v zápase, dále pak tvořit novou partu a zažívat dobré chvíle s kamarády. A takových jako jsem já, bylo v mém okolí mnoho.
Co bylo důležité pro to aby rezervní tým vznikl???
Důležité bylo si s každým hráčem, který měl zájem hrát o tomto nápadu promluvit. Kluci vše uvítali a postupně mě začínali pomáhat. Druhý krok byl promluvit si s vedením klubu o možném vzniku. Mým cílem bylo vedení přemluvit, aby nám dali zelenou a šanci ukázat, že to myslíme vážně a že tento krok může klubu prospět v omlazování a doplňování klubu.
Takže se ti podařilo vedení přemluvit a začít s přípravou a prácí kolem mužstva. Jak to vše probíhalo???
První měsíce v novém roce byli krušné, ale vše probíhalo tak jak jsem si představoval. Začali jsme trénovat a chodilo nás kolem 12 - 15 na trénink, což byla známka, že o fotbal máme viditelný zájem. Jenže pak jsem se dostal do nemocnice a odtud se mě vše zařizovalo hůř a vše se komplikovalo. Musím tímto poděkovat mé rodině, která zařizovala poštovní zásilky registrací,zařizování přátelských zápasu a předávala instrukce klukům. Dále pak poděkovat L. Bartlovi, který vše vzal pod své křídla a i když s malými zanedbatelnými nedostatky zatím vše zvládá. Dnes už má tým po prvním zápase a snad se už to půjde jen k dobrému.
Můžeš nám zdělit kolik  hráčů ste přivedli a kolik jich je momentálně do týmu zabudováno???
Tým se rodil složitě, ale nakonec jsme ho dotáhli do úplného konce. 9 hráčů je na hostování nebo přišli jako volní hráčia zbytek již zmiňovaní hráči z širšího výběru A - týmu.Takže týmu by mělo být hráčů dostatek.
Poslední otázka je, jaký je cíl a přání do nové sezóny???
Můj cíl je, aby všichni kdo do béčka vkládá úsilí jak na hřišti nebo mimo něj byli spokojení a přeju, aby kluci vybojovali pár bodíku, ale aby i utvořili silnou partu.