Rozhovor s kapitánem T. Mikanem

16.01.2016 01:36

Derby je za námi a my jsme vyzpovídali kapitána týmu FC Litětin Tomáše Mikana

                                                  

Čau Tome, jsi kmenový hráč Rovně, avšak od roku 2011 nastupuješ v barvách ,,indiánských,, z počátku si nastupoval za B- tým, béčko už není, ale ty si se přesto vypracoval do role kapitána FC Litětin, co myslíš, že je příčinou tohoto postupu?
O: On vlastně ani žádný postup není, je to přece ze 4. Třídy do 4. Třídy Kopyto jsem pořád stejný :-) Ale potěšilo mě, že mě kluci zvolili kapitánem, přeci jen tam jsou služebně starší
Jak se ti v derby hrálo a jak si spokojený s výsledkem a předvedenou hrou?
O: Mně osobně moc dobře ne, vůbec mně to nešlo a patřil jsem k těm horším, asi nervozita :-) výsledek samozřejmě super, o to víc je výhra cennější, když se zpětně podívám s čím přijel soupeř. Hra byla taková…no každý to viděl, spíš boj, Roveň byla prostě fotbalovější a otevřený fotbal s nimi hrát nešel, trenér však naordinoval dobrou taktiku :-) Každopádně, pochvala pro kluky, bylo to odježděný po zadku
Kolikrát už jsem od tebe slyšel, že je to tvůj poslední půlrok, ale vypadá to, že tě zase fotbal začal bavit, nepřemýšlíš třeba teď na vyšší mety a třeba i na vyšší fotbalovou soutěž?
O:Taky každý půlrok dostávám nabídku ze Sparty, ale Jarda Véva je vždycky přeplatí :-) Vyšší soutěž asi ne, na to bych neměl, stačila zkušenost z minulé sezony. (Minulou sezonu hrál 3. Třídu)
Miky určitě jste se spoluhráči a i hráči soupeře rozebírali u pivka toto derby, co si však myslíš o výroku hrajícího trenéra Rovně ,, Mekyho,, který se vyjádřil dost ostře o hráčích Litětin?
O:Už se k tomu nechci vyjadřovat, je dobře že ho prohra tak trápí a jenom hledá výmluvy jinde :-)
Podzimní část sezony jste zakončili na páté pozici, jako kapitán prozraď, spokojenost nebo by si chtěl být ještě výš, respektive zhodnoť tento půlrok?
O:Tak vždycky by to mohlo být lepší, ale výsledky asi odpovídají naší tréninkové morálce. Trenér se udržel, jsme před Rovní, pár zápasů se vyhrálo, tak asi OK.
Ještě nějaký vzkaz divákům a čtenářům?
O:Ať chodí dál v tak hojném počtu a podporují nás tak, jako doteď, my se pro ně o ten postup ještě popereme :-)

Miky, děkuji ji za rozhovor a přeji pevné zdraví a ještě mnoho zápasů na fotbalových trávnících