Rozhovor s Františkem Vaňkem

02.04.2011 01:48

V prvním jarním kole se v litětinském dresu ojevila i nová posila. Je to Litětinám dobře známí šutér František Vaňek hostující ze Sokolu Moravany. A proto jsme první pozápasový rozhovor udělali s tímto nováčkemv naší sestavě.
Čau Fando, první moje otázka bude směřovat k dnešnímu zápasu proti rezervě z Hradiště. Ty sis připsal první start v Indiánském dresu a hned první gól to bude asi velké placení pokladníkovi?
F.V.: Hm se zápisným jsem počítal už při prvním příchodu do Indiana areny, a to že jsem dal dnes gól bude asi nějaký ten peníz stát i když bych ten gol vyměnil raději za 3 body.
Zmínil si naší Indiana arenu jak se ti v ní líbí a celkově v Litětinách?
F.V.: Jsem tu spokojen jak s kolektivem v týmu, fanoušky i fotbalem který se tu hraje. Zatím si nemůžu na nic stěžovat.
Ukotvil si na jaro tady v Litětinách, tvé kvality jsou známi široko daleko, měl si i nějaké jiné nabídky? Popřípadě zůstal by jsi v Moravanech?
F.V.: Měl jsem i nějaké nabídky z okolních týmů pohybující se od 4. tříd až po okres.Je i pravdou že mě chtěli udržet i v Moravanech,ale já chtěl do Litětin a jsem rád že to dopadlo vše ok a já tu můžu hrát.
Přestup z Moravan byl trošičku komplikovaný jak na přestupí částce, tak i na tom že zahrnuje to že proti Moravanům nemůžeš nastoupit.Je to správné řešení, nebo si myslíš že se tě bojí?
F.V.: Hm správné to není, tohle se dává do přestupů v ligách a podle mě né ve 3.třídě,asi ze mě mají trochu strach. Doufám že se to vše vyřeší a já proti Moravanům nasoupím a třeba dám gól. :-)

Fando mi ti děkujeme za rozhovor a přejeme ti hodně štěstí  v Litětinách a hodně radostí z gólů tebou vstřelených!!!

(Rozhovor vedl Libor Hájek ml.)