Ohlas po utkání: Roman Roskoš

31.03.2014 21:15

V nedělním zápase nastoupili i hráči, kteří ještě před půl rokem hráli v opačných barvách. Na straně Indiánů bojoval ve druhém poločase Martin Kasal a na starou známou litětinskou půdu přijel bývalý hráč FCL Roman Roskoš, s kterým jsme po utkání udělali krátký minirozhovor:

Ahoj Romane, nejdříve gratuluji ke vstřelené brance, i když k mé radosti na zisk bodu nestačila. Otázka je jasná - jak se ti dnes na bývalé domácí půdě hrálo v dresu St. Hradiště?

Měl jsem z celého zápasu dobrý pocit, nehráli jsme zase tak špatně. Bohužel to na body nestačilo.

Jaký byl důvod že jsi z FCL odešel právě do Hradiště?

Tak, mám to blíže z domova a hlavně jsem chtěl zkusit vyšší soutěž, což znamená, že chci bojovat  o místo v základu v A- týmu a hrát tak I. A třídu.

To je super důvod, který mě potěšil, že chceš kariérně růst, také jsme tě samozřejmě v přípravě pozorovali a víme, že jsi právě tento zimní dril měl úspěšný a dal jsi i pár gólů, určitě musíš být spokojen, nebo se pletu?

Hráli jsme celkem těžké zápasy a mě se podařilo prosadit a hrát pravidelně, takže jsem byl spokojen, uvidíme jak to půjde dál....

Romane, poslední otázka bude, jak se ti u nás v Litětinách líbilo, když jsi tu působil?

O Litětinách jen dobře, super zázemí i lidé. Byl jsem tu velmi spokojen, jen mě to táhlo výš.

Romane, děkujeme ti a přejeme hodně štěstí i zdraví nejen ve fotbalové kariéře!

Rozhovor vedl: Libor Hájek, zapsal: Michael Sluka