25.kolo FC Litětiny - Dašice B 2:1

12.06.2017 00:44
FC Litětiny - Dašice B 2:1 (0:0)
Branky: 55. Bečvařík Zbyšek, 78. Štancel Miroslav

              58. Zušťák Martin

Základní sestava FC Litětiny:

Střídali: Kremlička Jan, Kremlička Jindřich

Rozhodčí: Ledajaks Josef
Diváků: 100
Žluté karty: 1:1  ( Kremlička Jan)
Červené karty:
Fotogalerie: zde
Komentář trenéra:  Hodnocení nedělního zápasu je velmi těžké, náš tým hrál pouze o čest a soupeř na tom byl naprosto stejně.Když vezmeme v úvahu horko, ve kterém se zápas hrál a pravděpodobnost, že někteří hráči byli myšlenkami již na oslavě postupu, tak bylo jasné, že krásný fotbal neuvidíme. Navíc jsem dal mužstvu pouze pokyny, aby si zahráli hezký kombinační fotbal a aby neprohráli. Takže výhra 2:1 naplnila moje očekávání, protože hráči všechny úkoly splnili s předstihem a chtěl jsem, aby při tomto zápasu nebyly svazovány taktickými pokyny. Za zmínku stojí všechny tři branky, nejvíc se mě však líbila ta, kterou vstřelil Zbyšek Bečvařík. Branka Mirka Štancela zajistila tři body, což mě potěšilo. Oslava postupu se mi líbila a chci poděkovat všem, kteří se na této oslavě podíleli. V závěru chci poděkovat všem fanouškům, že nás celou sezónu povzbuzovali a byli naším dvanáctým hráčem.