Rozhovor s Tomášem Mikanem - oporou B-týmu

08.04.2014 18:34

Dnes jsme rozhovor vedli se suverénem Vašeho hlasování o rozhovor s hráčem B- týmu Tomášem Mikanem, který je velkým idolem a oblíbencem skoro všech fanoušků FCL. Tak se pojďme podívat, jak Miky hodnotí fotbal a jestli práskne něco ze svého okolí:

Čau Miky, zeptám se tě na úvod, jak si ceníš drtivého vítězství v anketě a jak jsi se na rozhovor těšil?
Zdravím všechny fanoušky litěpské kopané, určitě mě to překvapilo a mile potěšilo, doufal jsem, že pár hlasů dostanu, ale tolik jsem vážně nečekal. Docela jsem se těšil, spíš jsem byl zvědavý, co si na mě vymyslíš.
Tome před třemi měsíci jsi měl vážně poraněnou ruku, popiš fanouškům o co šlo, jak se to přihodilo a jestli už je to hlavně vše v pořádku?
Hlavně bych chtěl říct, že za to může Petr Shejbal :D :D :D. Šlápnul jsem si na balon a spadl jsem na držku, bohužel jsem si dal pod sebe blbě ruce a už to bylo. Kost už je srostlá, bohužel se objevily další komplikace…
Takže v jarní části se na tebe diváci opět můžou těšit a chodit dívat?
Stoprocentně! Hrál bych i bez ruky. Neznám bolest! :D
Minulý rok jsi na sobě začal ohromě pracovat a výsledky se dostavily, můžeš prozradit čtenářům jak na to?
Tolik nežrat a něco dělat.

Tome, s fotbalem jsi začínal v Rovni, ale po dorostu jsi přestal, jaký byl důvod, proč jsi nekopal za béčko?
Já vlastně ani nevím, asi lenost.
Ale už jsi Roveňské béčko i porazil, a co více dal jsi jim u nich doma i gól, jak velkou radost jsi měl a jak si toho ceníš?
Samozřejmě jsem rád, že jsem ten gól dal, protože jich moc nedávám, a že to byla zrovna Roveň, to byla náhoda. Jinak si toho vážím moc.
Samozřejmě si toho velmi vážím, že tu hraješ, jsi jeden z nejpoctivějších hráčů jak na hřišti, tak na okolních akcích týkající se FCL, co tomu však říká doma tvůj táta, jakož to kovaný roveňák?
Nic moc neříká, asi je rád, že jsem vůbec začal něco dělat a nesmrdím furt doma.
Vraťme se ještě do minulosti na fotbalové začátky, jak jsi s fotbalem vůbec začal?
Jestli si to dobře pamatuju, tak na první trénink vůbec mě dotáhl Petr Michalco, takže za to může on. :)
Máš nějaký zážitek z mládežnických kategorii, na který nezapomeneš?
První gól v životě. Nikdy nezapomenu na moje legendární trknutí hlavou se zavřenýma očima :D
Miky, je pro tebe někdo z trenérů, spoluhráčů, lidí kolem fotbalu, kterým by jsi chtěl poděkovat nebo na ně vzpomenout?
Těžko říct, takhle z hlavy, ale asi bych řekl tebe, Libore, kdybys neprosadil B tým, tak bych nikde asi nehrál.
Je o tobě známo, že jsi ohromný Sparťan, takže by už konečně po několika letech byl titul zpět na Letné?
O tom snad letos není pochyb, klidně na to vsadím pravou nohu.

Když se řekne Rebel nebo Neuhýbám, všechny napadne Tomáš Řepka. Ten byl vždy pro tebe fotbalový vzor, nezměnil jsi na něj teď po těch kontroverzích a přiznání vůči Spartě názor?
Druhý díl jsem ještě nečetl, tak přesně nevím, o čem všem tam píše, ale jako fotbalistu ho uznávám pořád.
Jsi velký odborník přes fotbalové dění ve světě, řekni, jestli tě zajímají nějaké jiné sporty a popřípadě jestli je nějaký sport, který z nějakých důvodu nejde, ale chtěl by sis ho vyzkoušet?
Tak kouknu se občas na tenis, hokej. Docela začínám zase sledovat NHL. Jinak další jiný sporty asi nee, já jsem na všechno strašně levej.
Zabrousíme teď trochu do soukromí, víme, že jsi velký fanoušek muziky a hlavně filmu, prozraď čtenářům kolik si přibližně už shlédnul filmů a jaký je pro tebe úplně ten nejlepší?
To opravdu nevím, bylo jich fakt hodně. Úplně nejoblíbenější film nemám, spíš tak nějak jako všichni: Pulp Fiction, Pelíšky, Vykoupení z věznice Shawshank, The best of gangbang :D…je toho hodně
Je o tobě známo, že velkou část roku chodíš jen v kraťasech, to ti vážně není někdy zima?
Není, hřeje mě mládí a zapalujou se mi lejtka. :)
Jsi i velký sázkař, na co nejraději sázíš a už se ti i podařilo nějakou tu korunku ulovit?
Občas se zadaří, spíš ale dotuju, myslím, že jsem už pár zaměstnancům Fortuny zaplatil dost pěkných dovolenejch :D

Prásknul by jsi čtenářům nějakou svojí kulišárnu, zlozvyk nebo nějakou veselou historku ze života?
To by asi bylo na dlouho, někdy povyprávím u piva.
Určitě by nás všechny zajímalo, jaké máš záliby, kde pracuješ a jestli máš momentálně nějakou mladou slečnu?
Muzika, filmy, hospoda asi i ten fotbal. Pracuju v České spořitelně. Slečnu nemám, takže vzkaz pro nezadaný nebo povolnější fanynky, jsem k mání. :D
Zpět k fotbalu, cítíš se už pravým Indiánem?
V Litětinách to mám rád, ale pravým Indiánem se necítím..
Tome závěrem se tě zeptám, jaký máš ty osobně fotbalový cíl, jaký cíl máš do této sezony a jestli by jsi něco vzkázal naším fanouškům?
Pokud se nezachová B tým, tak je to moje poslední sezóna, tak bych byl rád, kdybychom skončily do 5. místa, to by bylo super… Hlavní cíl je skončit nad Rovní :D a fanouškům bych chtěl poděkovat, že nám chodí pořád fandit v hojném počtu a ať mají trpělivost když se nedaří...

Minidotazník:
Barcelona x Real M.: spíš Real
Rosický x Nedvěd: Nedvěd
svíčková x řízek: obojí
rum + cola x pivo: obojí
počítač x kniha: obojí
léto x zima: léto
ČT x Nova: ani jedno
blondýnka x tmavovláska: tmavovláska, ale jinak je to jedno :D
televize x kino: kino
tenis x kolo: tenis
tančírna x hospůdka: hospůdka

Tomáš Mikan
narozen: 27.6.1989
místo nar: Pardubice
znamení: rak
oblíb. Klub: Sparta, Chelsea
oblíbený hráč: Zlatan Ibrahimovič
oblíbené číslo dresu: 11
oblíbená sportovní značka: není
neoblíbený soupeř: každej kdo nás porazí
oblíbené pití: pivo
oblíbené jídlo:
oblíbená skupina, zpěvák...: Wohnout, Iné Kafé, Zoči Voči, Cocotte Minute…
oblíbený podnik (bar, restaurace...): hospoda na hřišti, U Horáků
oblíbená barva: černá
životní motto: