Rozhovor s Tomášem Hájkem - brankářem A-týmu

31.03.2014 23:07

Dobrý den všem čtenářům a zvláště těm litětinským. V měsíci březnu jste měli možnost zvolit si hráče, kterého si vezmeme na paškál a bude s ním udělaný rozhovor, za A- tým jste tuto poctu dopřáli brankáři Tomášovi Hájkovi, kterého jsme vyzpovídali nejen z fotbalových otázek.

Ahoj Tome,  má první otázka bude, jak se máš v novém roce a jak jsi se těšil na další část sezony?
V novém roce se máme dobře, jsme všichni zdraví a doufám, že to půjde takhle i dál, těšil jsem se moc na fotbal a hlavně na to, jak to vše dopadne.
Jsi brankářem A – týmu FCL, ale tvá kariéra mohla být daleko úspěšnější, chytával jsi v Holicích v Dropa Pce (dnes FK AS), proč jsi ve vyšších soutěžích skončil, když byl tvůj talent tak velký?
V devatenácti letech jsem začal pracovat a vydělávat peníze, fotbal byl náhle na druhém místě. Samozřejmě k tomu dopomohly i mé časté návštěvy diskoték a skvělá parta kamarádů, prostě mi začala ta správná puberta
Nemrzelo tě někdy, že jsi mohl být úplně jinde a kdo ví třeba v nějaké lukrativnější lize?
Hmm, třeba jsem mohl být někde jinde, ale i dnešní fotbal je úplně jinde. Podle mého musíš mít hodně štěstí, aby jsi se někam dostal, a když si tak vezmu, kolik talentovaných lidí třeba ani nehraje, tak mě to vůbec netrápí
Přišel jsi do FCL jako mladíček a potencionální jednička týmu, ale dlouho jsi u fotbalu nesetrval a na pár let sis dal přestávku, proč tomu tak bylo?
Bylo to za dob, kdy jsem nesouhlasil se všemi názory trenéra, neměl jsem motivaci a určitě mě mrzelo, že tu skončil, tak jak skončil, trenér Lopata, který pro litětinský fotbal udělal spoustu práce

Tvůj návrat byl taky zvláštní, když jsem za tebou přišel a řekl ti, že bude Béčko, tak jsi se smál, ovšem pak jsi začal znovu chytat a dnes je z tebe jednička v A -týmu. Mě by zajímalo, jaký byl první názor na Béčko, jaký jsi měl názor, když jsi za něj chytal a jaký názor máš teď?
Když jsi za mnou přišel, vážně jsem se ti smál a říkal jsem si „Ten Libor je blázen. Béčko v Litětinách je naprostá utopie.“, ale s postupem času jsem šťastný, že se to dalo do kupy, i když první zápasy byla darda, ale parta je super a velmi jsem si to užíval. Vzhledem k tomu, že pár lidí, chce odcházet, tak si myslím, že není moc šancí na udržení béčka, i když si přeji, aby zůstalo.
Jsi i oddaný člen SDH Litětiny a dříve byly závody v požárním útoku pro tebe priorita před fotbalem. Je tomu tak i teď nebo už je fotbal záliba číslo jedna?
Nevím, jak to bude v novém roce s  hasiči, ještě jsme se pořádně nesešli. Jinak to je tak 50x50, ale myslím si, že si to zařídím tak, aby to šlo vše skloubit.
Momentálně jsi jednička A-týmu, ale co by se dělo, kdyby ti třeba trenér naznačil, že nejsou výkony a budeš chytat za B -tým? Byl bys naštvaný nebo ti je jedno, kde si zachytáš?
Nebyl, ba naopak, byl bych velmi rád, kdybych si za béčko zachytal, tam o nic nejde a můžu občas něco zkazit, i když se to trenérovi nelíbí. :)
Tome, momentálně bojujeme o záchranu 3.třídy, povede se tento vytyčený cíl a udrží se trojka?
Tak, určitě...........snad teda. :)

Je v tvé paměti někdo ze spoluhráčů, trenérů nebo lidí kolem fotbalu, na které by sis chtěl vzpomenout?
Nechci jmenovat, ale v holickém dorostu byla super parta, a kdyby byl tento tým znovu složen, tak si se všemi zase rád kopnu.
Dal jsi někdy v životě gól?
Jééééééjej asi 3, ale vždy stály za to a byla z toho velká euforie.
Víme, že máš doma dvě krásné dcerky, řekni čtenářům, jak se jmenují a jestli tak náhodou doma není těch žen moc?
Amálka 1,5roku  a Rozálka 6let. Doma to určitě není moc, dělají mi samou radost.
Narážím na to, jestli s manželkou Katkou neplánujete ještě nějakého malého Háječka?
Dvě holky už jsou (doslova) „solidní nářez“ a zatím nic neplánujeme, ale kdo ví....
Dříve jsi měl velkou zálibu v motorech, zejména pak motokáry, motorky a rychlé stroje. Vlastníš doma ještě nějaký takový skvost nebo ti to žena zatrhla? :)
Doma mi nic nezakazují, a proto jsem si koupil velké žihadlo – skůůůtr.
Tome, poslední otázka bude směřovat zpět do fotbalu, jaký cíl máš pro tuto a další sezóny, jak dlouho chceš u fotbalu vydržet a jestli bys vzkázal něco fanouškům?
Vychytat co nejvíce nul, protože když nedostaneme gól, tak neprohrajeme a udržíme třetí třídu. Vydržím snad tak dlouho, co mi zdraví bude sloužit, a fanouškům děkuji za to, že nás chodí pořád podporovat a atmosféra je pořád výborná. Celkově zázemí nám může kde kdo závidět a myslím, že v tomto směru jsme nejlepší v okrese a proto na nás taky chodí. :-)
Tome, díky moc a ať se ti daří jak ve fotbalovém tak osobním životě!

Minidotazník:
Čech x Buffon: Čech
svíčková x řízek: to si mě dostal - neznám odpověď
víno x pivo: pivo
hory x moře: hory
léto x zima: léto
ČT x Nova: ČT
blondýnka x tmavovláska: to si mě znova dostal, ale ne blondýnka
motorky x tenis: teď už tenis
televize x rádio: rádio

Tomáš Hájek
narozen: 14.9.1984
místo nar.: Pardubice
znamení: panna
oblíbený klub: Sparta
oblíbený hráč: Nedvěd
oblíbené číslo dresu: to co mně dají
oblíbená sportovní značka: vietnamská puna nebo abibas
neoblíbený soupeř: to je těžký.... ale asi diváci na Chvojně
oblíbené pití: pivo
oblíbené jídlo: steaky z grilu
oblíbená skupina, zpěvák...: Horkýže slíže
oblíbený podnik (bar, restaurace...): Hospůdka na hřišti
oblíbená barva: modrá
životní motto: střízlivý nás nedostanou

R