Rozhovor s Petrem Michalcem po prvním podzimním kole v sezoně 2011 - 2012

16.08.2011 08:00

Po prvním podzimním kole v roce 2011, jsme se zeptali na pár otázek Petra Michalce, který se z velkého boje o místo v základní sestavě, probojoval v potřebný pilíř v obraně!!!!
Čau Péťo, první moje otázka bude trochu ze soukromí, je známo, že jako jediný fotbalista na světě máš od trenéra povoleno nedodržovat životosprávu před zápasem a klidně se bavit až do rána, vyjasníš nám toto povolení???:-)
Určitě není dobré pro mladé fotbalisty, aby tohle četli:-) Je pravda, že vždy když jsem byl po nějaké akci před zápasem, tak se mě zápas povedl. Dvakrát jsem byl místo akcí v práci na noční a zápasy bych zařadil do nepříliš vydařených. Tak mě tehdy trenér řekl, že mám povoleno před zápasem chodit na diskotéky:-), prý že mě ten pohyb na diskotékách pomáhá ve fotbale. Ale už se to mírní:-)
FC Litětiny založily B - tým, jaké by to mohlo mít výhody a jaké nevýhody???
Myslím si, že to byl dobrý nápad založit rezervní tým, kluci se do toho pustili s odhodláním a myslím, že se velmi snaží a bude to fungovat, přeju jim, aby nasazení vydrželo i po nepovedených zápasech. Určitě výhoda je v doplnění A - týmu o mladé kluky a pro nás co nemůžeme být z pracovních důvodů na všech zápasech áčka, že si budeme moci jít zahrát za béčko, pokud tedy kluci budou souhlasit. Nevýhody mě snad zatím žádné nenapadají, doufám, že nikdy se ani neprojeví.
Nakousl si nepovedené zápasy, ten první se ten první se B - týmu moc nevyvedl a odvezl si z derby ,,debakl,, jak to hodnotíš a jestli si se byl podívat, jak hodnotíš zápas v Rovni???
Kluci šli do zápasu s velkým odhodláním, mluvil, jsem s nimi a byli na ten zápas natěšení. Prvních dvacet minut bylo, velmi dobrých dostávali se i do šancí, ale bylo bohužel znát, že Roveň B je kvalitní mužstvo a výpomoc Džudyho z áčka byla velká síla. Kluci se moc snažili, ale musí nabrat vice sil, zkušeností a fyzičky. Ale výsledek se mě zdá až příliš krutý:-( Jak se říka, vše zlé je k něčemu dobré, snad to kluky nakopne.
První podzimní zápas A - týmu skončil taktéž prohrou na domácí půdě. Tým Pardubiček vyhrál 3:1, kde byla příčina???
Nehráli jsme moc dobře, udělali jsme dvě hrubé chyby a to nás stálo body, máme také pořád marodku, na střídačce byli kluci z béčka, kteří už měli v nohách zápas v Rovni. Vše se snad otočí k lepšímu.
Ještě se vrátím k B - týmu a spolupráci s A - týmem, jak myslíš ,že bude spolupráce fungovat???
Určitě by fungovat měla a pevně věřím, že tomu tak bude. V béčku je mnoho kluků s velkým potenciálem a určitě budou kvalitním doplněním A - týmu do výběru určitě patří Jan Kremlička, Michal Kopka, Jiří Hájek, ale i další rád uvítam v A - týmu.
Jsi mladý a perspektivní hráč, neláká tě zkusit nějaká vyšší soutěž???
Nene, jsem spokojený že dostávám šanci si zahrát tady v Litětinách, protože to nemám ani moc dobré po pracovní stránce. Takže o vyšších soutěží ani nepřemýšlím.
Seš v klubu už dlouhou dobu, před Litětinami si prošel mládežnickými kategoriemi Rovně, kde jsi si zapsal i pár zápasů v týmech dospělých, začátky v Litětinách nebyly nejlepší a uvažoval si o odchodu, teď už je vše v pohodě??Už se cítíš jako pravý ,,Litěpák,,???
Jsem Litěpák  a jsem rád, že jsem zůstala v klubu. Momentálně mě to nikam jinam netáhne, je tady dobrá parta v týmu a lidí kolem fotbalu, zázemí je taky dobré, takže žádné stěhování zatím do budoucna neplánuji.
Péťo poslední otázka směřuje, jaké si představuješ umístění A - týmu Litětin po konci sezóny???
Myslím, že by, jsme měli, mít ambice, aby, jsme skončili do 5. místa a navázali na minulou sezónu, která se nám povedla a byla nad očekávání úspěšná.
Péťo, moc děkuji za rozhovor a  přeji ti do nové sezóny mnoho úspěšných fotbalových zážitků, málo obdržených karet a tvůj první gól v dresu Litětin.

(Rozhovor vedl Libor Hájek ml.)