Rozhovor s Pavlem Švarcem

30.08.2011 14:53

Pavel Švarc je odchovanec Roveňské kopané, kde sehrál mnoho sezón a zápasů za místní dorost a pár zápasů si připsal i za B -tým v dospělých soutěží. Pro tuto sezónu však vyměnil zeleno-žlutý dres za dres největšího rivala ,,Litěpských Indianů,,. Uvidíme jestli si už Pavel zvykl na barvy modro-žluté :-)
Čau Pavle, zajímalo by mě, jak se ti líbí v Litětinách a jestli už tě začal opět fotbal bavit????
Ahoj. V Litětinách se mi moc líbí, se spoustou klůků jsem se znal již z dřívějška a s některými jsem dokonce nastupoval v dorostu. Co se týče druhé otázky, tak má odpověď zni ANO, prosadil jsem se do základní sestavy, vstřelil jsem nějáký gol v přípravě... to potom člověka baví a pobyt na hřišti si užívá :)
Ptám se, protože tvé poslední angažmá v dorostu v Moravanech skončilo blamáží, proč si tenkrát s fotbalem skončil, když si byl nadějný a talentovaný fotbalista???
To je fakt... trošku nauváženě jsem přestoupil v maturitní ročníku, tréninky byly 2x týdně plus o víkendu zápas. Některé víkendy jsem absolvoval přípravnými kurzy na vysokou školu a nastaly problémy... takže se jednalo hlavně o časové důvody...
Nedávno jsi navázal na kariéru v Rovni B, ale dlouho ti to nevydrželo, kde byla chyba???
No navázal... odehrál jsem 2 zápasy, když mi někdo zavolal, že je málo hráčů... A upřímně mě to nebavilo... kolektiv mi nepřišel ideální...
Nabídka přišla tento rok z Litětin, tak trochu náhodou, jen že si jednou přijel na trénink, kdo nebo co rozhodlo o tom, že tu chceš hrát, za nově vzniknutý rezervní tým???
O plánu založit Litětiny „B“ jsem se dozvěděl už někdy na jaře a musím uznat, že mi to ze začátku přišlo jako bláznovství, ale stále jsem od kluků poslouchal, jak se tvoří kádr a nakonec došlo k domluvě s manažerem Liborem Hájkem ml., že se pokusíme dojednat hostování a nakonec se podařilo, takže teď jsem tady :)
Co říkáš, na partu a celkově na fotbalové zázemí FC Litětiny???
Parta se sešla myslím skvělá. Líbí se mi, že do Litětin i na přípravné zápasy a první mistrák našeho B týmu přišlo celkem dost diváků a vytvořili dobrou kulisu.
V přípravě jsi se ukázal v dobrém světle, vstřelil jsi tři góly, když už měl přijít první mistrák odjel jsi na dovolenou, neštvalo tě nehrát, proti mateřské Rovni???
Je fakt, že příprava vyšla myslím si nad očekávání. Hodně mi pomohlo, že část zápasu odehraju v záloze a část v útoku. K zápasu s Rovní – samozřejmě mě mrzí, že jsem si nemohl zahrát svoje první derby v kariéře, ale věřím, že v jarní části sezony si to vynahradím :)
Zatím tě to tedy u nás baví, nepřemýšlel jsi i o pozvánce do A - týmu???
Momentálně jsem hráčem B-týmu a až další zápasy ukážou, jestli bych byl v áčku vůbec nějak platný, takže se touto otázkou zatím nezabývám
I když je brzo dělat závěry, je možnost, že by jsi tu zůstal i pro příští sezóny???
Zatím jsem v klubu velmi spokojený. Pokud se udrží parta a B tým, tak jsem přesvědčen, že tu zůstanu delší dobu.
Poslední otázka zamíří k tvé jiné zálibě florbalu, budeš pokračovat někde v kariéře brankáře florbalu??? Nebudou se ti křížit zápasy fotbalu a florbalu???
V kariéře florbalového brankáře pravděpodobně pokračovat budu jako doposud na úrovni univerzitní extraligy, jejíž hracím dnem je středa, takže o žádný zápas nepřijdu.
Pavle přejeme ti, hodně štěstí v novém působišti, hodně gólů, málo karet na tvém kontě a hodně úspěchů i na vysoké škole a v celém životě!!!!

(Rozhovor vedl Libor Hájek ml.)