Rozhovor s Michaelem Bečičkou

10.02.2016 14:13
Když jsem přemýšlel s kým udělat rozhovor, první člověk který mě napadl, je nová posila a momentálně produktivní střelec ,,Indiánů,, Michael Bečička. Ptáte se, proč právě on když ostrými pálí i O. Gallik nebo J. Kremlička. Odpověď je jednoduchá Michal nastoupil za Litětiny v pěti zápasech a ve čtyřech z nich zaznamenal branku taková bilance se jen tak nevidí.
 
                                                                  
Čau Michale, jsi nová posila Litětin, prosím tě o představení tvé osoby našim čtenářům. Odkud pocházíš, kolik ti je let, kde pracuješ nebo studuješ, zda máš partnerku a zejména tvé záliby?
O:Ahoj jsem Michael Bečička a je mě 20 let, narodil jsem se v Pardubicích 1. 9.1995. Bydlím v Ostrově (okres Chrudim poz.) momentálně jsem zaměstnán v Iveco ve Vysokém Mýtě jako svářeč kovu, partnerku zatím nemám a mezi záliby jsou hokej a hasičský požární útok
 
Přišel jsi k nám z Chroustovic , ale pověz, kde si všude hrál?
O: Jsem od mala kmenový hráč Chroustovic. V dorostu jsem hrál za Moravany a za Hrochův Týnec a za chlapy v Chroustovicích
 
Kdo, nebo co tě vedlo jít kopat do Litětitin?
O: Nebyl jsem spokojen s přístupem lidi v Chroustovicich, a to vedlo k ukončení hraní fotbalu v Chroustovicích. Ale oslovil mě Martin Gallik, který také hraje v FCL . A řekl jsem si proč to nezkusit, a tak jsem tady a tímto bych chtěl Maťovi poděkovat
 
Momentálně u nás nastupuješ na hrotu je toto tvé pravé místo v sestavě nebo si dříve hrával i na jiných postech?
O: Spíš útok, záloha, ale v mládežnických výběrech jsem si vyzkoušel i brankáře, ale v útoku jsem spokojený.
 
Jak už jsem psal na úvod, vybral jsem tě, protože máš skvělou střeleckou bilanci a dokázal si to i v derby proti Rovni, kde jsi otevřel hned v úvodu zápasu skóre. Jaký máš na tuto skvělou bilanci názor?
O: Tak hlavně vždy je hra o týmové spolupráci a proto se mě podařilo dát ty góly a i ten v derby. Jinak mě udělalo radost dát gól právě v derby proti Rovni.
 
Ve vesnickém derby si nastoupil od začátku v útoku a hned na úvod si vstřelil důležitou branku, ale v zápětí si po pár minutách odešel střídat. Popiš čtenářům, jak branka padla z tvého pohledu a z jakého důvodu jsi hřiště opustil takto brzy?
O: Super práci tam odvedl O. Gallik, který mě v leže přistrčil míč a tak jsem neváhal a vystřelil, balon prošel pod nohami dvou protihráčů a radost mohla vypuknout. K tomu střídání, týden před zápasem jsem měl nějakou virózu,proto jsem řekl trenérovi, že nevím kolik vydržím a tak mě dal od začátku a já po 20 minutách byl úplně ,,vyšťavený,, a proto jsem sem šel střídat.
 
Michale, jak se ti líbí v Litětinách po fotbalové stránce a zázemí, a jak si zapadl mezi partu v kabině?
O: Jsem rád, že mě kluci vzali rychle do party, která tu je dobrá, zázemí i dění v klubu je opravdu dobré
 
Myslíš, že momentální postavení v tabulce (tj. 5. místo) je dostačující? Nebo má tým z tvého pohledu šanci postoupit do 3. Třídy?
O: Určitě budeme chtít vyhrát každý zápas, ale v FCL jsem teprve chvíli, takže neumím odhadnout na co máme.
 
Michale, jak už si zmiňoval tvou zálibou je požární útok, za koho tyto závody běháš a na jakém postu nastupuješ?
O: Dělám velitele SDH Ostrov, a dělám koš. Jinak tato záliba mě hodně baví
 
Ještě nám prozraď, jaký je tvůj životní cíl ve fotbale i mimo něj?
O: Pokud to vše půjde jak má chci se věnovat fotbalu i nadále, ale cíl v něm nemám, můj osobní cíl je pracovat někde v zahraničí
 
Uveď, jestli máš nějaký oblíbený fotbalový klub nebo nějaký fotbalový vzor?
O: Muj oblíbený klub je Real Madrid a můj oblíbený hráč je C. Ronaldo
 
Chtěl by, jsi vzpomenout na některého ze spoluhráčů nebo trenérů v tvé fotbalové kariéře?
O: Ano, chtěl bych poděkovat panu Uhlířovi, který mě dal v Chroustovicích základy fotbalu .A v FCL mě chybí Filip Staněk.
 
Poslední moje otázka směřuje, jestli by si chtěl něco vzkázat fanouškům FC Litětin nebo čtenářům našich stránek?
O: Chtěl bych poděkovat fanouškům jak nás podporují a aby v tom pokračovali
 
Mini kvíz:
Blondýnka - Brunetka :Bruneta
Pivo - Víno: Obojí
Svíčková - Řízek: Svíčkova
Hory - Moře: Hory
Barcelona – Real Madrid: Real
Kniha - Tablet: Tablet
Nova - ČT: ČT
L. Messi – C. Ronaldo: C. Ronaldo
 
 
Michael Bečička
narozen: 1.9.1995
místo narození:Pardubice
znamení: Pana
oblíbený klub: Real Madrid
oblíbený hráč:Ronaldo
oblíbené číslo dresu: 7
oblíbená sportovní značka: Nike
neoblíbený soupeř: Barcelona
oblíbené pití: Jack Deniels
oblíbené jídlo: Hovězí se špenátem a knedlíkem
oblíbená muzika: Hip hop Logic
oblíbený podnik (bar, restaurace...): Nonstop bar, babičina kuchyně
oblíbená barva: modra
životní motto: holky

Michale díky za odpovědi a přeju ti hodně úspěchů jak ve fotbalovém tak osobním životě.